Typowy blog

Ponieważ dawno nie aktualizowałam bloga, postanowiłam zrobić mały update zanim zacznę wrzucać kolejne recenzje. Jest to też odpowiedź na Wasze ciągłe pytania. Upieracie się, że mało Wam mówię, więc dzisiaj będzie typowy blog!
Przede wszystkim zepsułam sobie aparat, więc wszelkie recenzje blogowe czy filmowe makijaże muszą poczekać. Nowy sprzęt jest już w drodze. Nieważne, co zrobiłam ze swoim aparatem. Pochwaliłam się Olesce i nie była ze mnie dumna ;) Teraz to już wstyd się przyznać.

Z rzeczy NAJprzyjemniejszych.
Chwaliłam się już tym na forum i na twitterze - zostałam CIOCIĄ. Ponownie. Do mojej drużyny pierścienia doszedł mamy urwis :) Jest cudowny, kochany i jedyny w swoim rodzaju - wiadomo. Przyznam szczerze, że tak jak nie nadaję się na matkę (co zresztą na chwilę obecną nie jest żadną tajemnicą), tak ciocią jestem wzorcową! :)

Z rzeczy przyjemnych.
W miniony weekend odbyła się KORTOWIADA. Dla niewtajemniczonych - kortowiada to olsztyńskie juwenalia. 4 dni muzyki, kiełbasek z grilla, koncertów, alkoholu... :P Jedna wielka integracja. Bawiłam się świetnie. Najlepiej wspominam koncert Enej i Lady Pank! Niektórzy nie wiedzą, że nasz Hymn Kortowiady stworzył właśnie Enej i w tym roku uraczyli nas nim na żywo. Była moc :)


Lady Pank niezapomniany. Naprawdę udany koncert. I tu nie ma co gadać - klasa sama w sobie, mimo że Panasewicz nie był w swojej najlepszej formie ;) Nam to nie przeszkadzało, bo dał z siebie bardzo dużo. A kiedy cała kortowska górka zaśpiewała, w sumie za niego, "Zawsze tam gdzie Ty", to tylko spojrzał na nas i podziękował :) Można wręcz powiedzieć, że go zakrzyczeliśmy :D


Zapraszam wszystkich w przyszłym roku. Naprawdę warto :)


Mój blog przeszedł małą transformację. Macie dział "O mnie" oraz "FAQ". W tym drugim będę dopisywać kolejne pytania. Na pierwszy rzut poszł te, na które nie mam już siły odpisywać ;-)


Dzięki za uwagę :)

Aasieek bloguje

Komentarze

  1. Gratuluję ciotka! Naprawiaj aparat i chwal się siostrzeńcem ;D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon, jeszcze u Ciebie nigdy nie byłam, ale jestem zachwycona:D
    Ja jestem zakochana w dziecku, którym opiekuje się moja sąsiadka. Mała jest cudowna!
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy czy filmiki.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też byłam na kortowiadzie:) po raz pierwszy i napewno nie ostatni, cudna impreza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty