Manicure: Skittle Mani w/ Colour Alike

Przeglądałam internet w poszukiwaniu fajnych efektów na paznokciach i cały czas napotykałam kolejne odmiany Skittle Manicure, o którym pisałam w tej notce. Coraz bardziej podoba mi się malowanie paznokcia na serdecznym palcu na inny kolor.




Tym razem skorzystałam z dwóch lakierów z firmy Colour Alike. Efekt bardzo mi się podoba. Są to kolory z zimowej edycji limitowanej - nr 445 "panna z mokrą głową" oraz nr 448 "tru blu". Oba mają w sobie drobinki mieniące się na milion różnych kolorów i naprawdę fajnie się ze sobą komponują. Fakt, że są to kolory zimowe, w żaden sposób mi nie przeszkadza.

Jako base coat i top coat użyłam niezastąpionej Sally Hansen, Diamond Strength.


Uwaga!
Pomimo base coatu, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, dzisiaj, czyli w dniu kiedy publikuję wpis z tym manicure, lakier nr 445 po zmyciu zmywaczem zostawił na paznokciach zieloną poświatę, której nie jestem w stanie zmyć. Mam odbarwione paznokcie! Nie wiem skąd ani dlaczego. Przestałam temu lakierowi ufać, bo w sumie ja nie zrobiłam niczego, co mogłoby dać taki efekt. Tru Blu (nr 448) zmył się ładnie i nie pozostawił żadnego śladu.



Aasieek bloguje

Komentarze

  1. Fajnie to wygląda, muszę spróbować takiego mani, żeby chodzić w nim dłuzej niż 1 dzien

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie kolorów. na pewno spróbuję takiego manicure! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja mi się zdecydowanie bardziej kolorystycznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty