Manicure: Skittle Sunny Sky

Testuję kolejne połączenia. Tym razem zdecydowałam się na lakiery z kolekcji wiosenno-letniej z firmy Colour Alike.

Lakier żółty (drwiny z cytryny nr 450) jest bardzo ciężki w aplikacji i naprawdę trzeba się skupić podczas malowania aby nie zrobiły się nam "bąbelki". Dodatkowo bardzo łatwo o smugi, co nie wygląda najciekawiej. Kolor jest naprawdę świetny, ale muszę mieć dobry nastrój, żeby chciało mi się siedzieć i dokładnie "dziubać" każdy paznokieć.

Lakier niebieski z brokatowym wykończeniem (nie, bo niebo nr 456) jest moim ulubieńcem - to pewne. To właśnie ten lakier najczęściej gości na moich pazurkach. Jest połączeniem tego co lubię - wibrujący niebieski i pięknie mieniące się drobiny.

Połączenie tych dwóch kolorów wygląda świetnie. Paznokcie zwracają na siebie uwagę i ożywiają nam rękę :)


Skittle manicure to moje nowe uzależnienie!

Na oku mam już kolejne lakiery z firmy Colour Alike. Tym razem pod lupę wezmę lakiery z najnowszych kolekcji.


Aasieek bloguje

Komentarze

  1. nie zdecydowałabym się na niebieski chociaż może... ale u siebie chyba zrobiłabym go pomarańczowym do żółtych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosimy niebieszczaka w szerszej odsłonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. żółty to jedyny kolor lakieru do paznokci, który nie przemawia do mnie pod żadną postacią ;P
    Colour Alike ma rewelacyjne nazwy lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. to połączenie nie przekonuje mnie do końca - wolę połączenia pasteli z pastelami i intensywnych kolorów z intensywnymi kolorami... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boję się troche takich kolorów chociaż cholernie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty