Skittle Manicure w pełnej okazałości

W końcu zdecydowałam się na pomalowanie paznokci w ten sposób. Niby nic wielkiego, ale to wzbudziło zainteresowanie znajomych. Nawet panowie chcieli popatrzeć i upewnić się, że paznokcie są pomalowane symetrycznie - były :D



Radosny manicure przy użyciu mini lakierów z L.A. Colors, które przeznaczyłam do wywalenia do śmietnika i w ostatnim momencie zmieniłam zdanie. Mają ciekawe kolory (letnie), ale jakościowo są niestety kiepskie. Przede wszystkim nie są wystarczająco kryjące, więc jako że postanowiłam je sobie zostawić, to pewnie używać ich będę jedynie na paznokcie u stóp. Kolor niebieski to Virtual by Joko Vinyl Mania nr 88 'goes to sea'.


Sam manicure przetrwał jeden dzień, ale nie wiem czy miałabym ochotę go nosić kilka dni ;) To mimo wszystko duże wyzwanie.

Aasieek bloguje

Komentarze

  1. 2 i 4 kolorek od lewej bardzo ładne. Szczególnie ten 4. Natomiast wszystkie razem nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za odwaga:) podziwiam:** zapraszam do mnie eklera12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie kolorki:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sie nie odwazyla tak mykać po ulicy

    OdpowiedzUsuń
  5. a czegoż tu się wstydzić ;) dla mnie chyba nie ma paznokciowej ekstrawagancji ;p. Też ostatnio miałam skittlesy. Twoje fajnie się prezentują, ale chyba jednak wolę w pastelowej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa tez dzisiaj tak paznokcie pomalowalam tylko na pastelowo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty