TAG: 30 pytań kosmetycznych

© Aasieek
ZASADY
1. Napisz, kto Cię oTAGował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Zostałam oTAGowana przez: Anetę. Dziękuję!




1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ? 
Dwa razy dziennie.

2. Jaki masz typ cery ? 
Sucha, z nieokreśloną linią T ;-) Łatwo się odwadnia.

3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ? 
L`Oreal, Triple Active Komfort, Żel oczyszczający

4. Czy używasz peelingów do twarzy ? Jeżeli tak, to jakich ? 
Peelingiem, którego używam w ostatnim czasie jest Queen Helene, Mint Julep, Miętowy peeling do twarzy

5. Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz? 
Soraya, Krem z serii Bio Kuracja Witaminowo-Mineralna

6. Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ? 
Krem, który używam w ostatnim czasie, to AA Cera Wrażliwa, Kojący krem pod oczy

7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie? 
Nie mam piegów :(

8. Jakiego podkładu używasz ? 
Mariza, podkład beztłuszczowy lub Stila, podkład w sztyfcie. Planuję powrócić do Revlon Colorstay

9. Jakiego korektora używasz ? 
Jakiś nieudany zakup z Yves Rocher w słoiczku lub korektor z Bourjois. Czasami wracam do koektora w sztyfcie z Vipery - bardzo udany produkt.

10. W jakiej tonacji jest twoja cera? 
W tonacji chłodnej.

11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Świetny efekt, ale nie dla mnie. Wszystkie dziwne specyfiki podrażniają moje oczy, przez co przyzwyczaiłam się już do tego, że sztuczne rzęsy nie są dla mnie.

12. Jakiej mascary używasz? 
W tym momencie jest to L'Oreal Double Extension Beauty Tubes - polecam gorąco!

13. Czego używasz do aplikowania makijażu ? 
Pędzli oraz palców :)

14. Czy używasz bazy pod makijaż ? 
Tak. Używam bazę z L'Oreal, której recenzję znajdziecie tutaj lub bazę silikonową z Marizy.

15. Czy używasz bazy pod cienie? 
Tak. Jest to baza z Kryolanu. Czasami jako bazę stosuję kredki Jumbo Eye Pencil z NYX

16. Ulubiony kolor cienia do powiek ? 
Fiolet ♥ i szarości :)

17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ? 
Chyba bez różnicy. Zależy jak mocny ma być makijaż. Eyeliner jest chyba bardziej trwały, więc stawiam na eyeliner.

18. Ulubiona szminka?
e.l.f Classy

19. Ulubiony błyszczyk ? 
NYX, Sweet Heart

20. Ulubiony róż ? 
NYX, w kolorze Natural. Pudrowy mat, mój ulubiony.

21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu ? 
Bardzo często! Staram się jednak robić zakupy w sprawdzonych miejscach lub u sprawdzonych sprzedawców na Allegro.

22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ? 
 Nie :)

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ? 
Wszechobecna panda! Moda, która niestety nie każdemu pasuje..

24. Czy lubisz kolorowe makijaże ? 
Bardzo :)

25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ? 
Tusz do rzęs.

26. Wychodzisz z domu bez makijażu ? 
Raczej nie.

27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ? 
Na pewno nie tragicznie, ale w makijażu czuję się lepiej. Bez niego jak bez stanika, nigdy nie wiesz czy nie widać za dużo ;-)

28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u? 
Jedynie dla własnej satysfakcji. Podejrzewam jednak, że mogłabym nie mieć na to czasu.

29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza? 
Nie ma firmy, której wszystkie kosmetyki byłyby dla mnie dobre lub złe. Są takie, które lubię bardziej lub mniej.

30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ? 
Staram się nie popełniać tego błędu.


TAGuję każdego kto ma ochotę na ten tag! :-)



Aasieek bloguje

Komentarze

  1. Zostałaś otagowana http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2011/08/tag-10-pyt-kosmetycznych-od-majorki.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twoje filimiki ! JEsres prze urocza !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Wreszcie cie nzazlam kochana! Jakso nei moglam wczesniej natrafic na Twojego bloga :)

    Zapraszam rowneiz do siebie mika-lifestyle.blogspot.com

    PS: i oczywiscie zostajesz przeze mnei obserwowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie lubię u siebie sztucznych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, bardzo lubię takie tagi czytać:)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana :)

    http://mylittlecosmetics.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty