Miłe zaskoczenie

Ponad dwa miesiące nieobecności, wow!
Wrzesień i październik to były szalone miesiące. Nie myślałam zbyt wiele o pisaniu na blogu. Nawet o YouTube zapomniałam na chwilę. Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem trochę odbiegającym od tematyki kosmetycznej :)

Nie wiem, czy pamiętacie moją recenzję sklepu Markafoni (kiedyś BuyVip). Nakręciłam ją pod koniec lipca na prośbę widzów. Często mówiłam o zakupach zrobionych w tym sklepie i to spowodowało wzrost zainteresowania tematem. Przyznam szczerze, że zapomniałam o całej sprawie dość szybko, więc tym bardziej się zdziwiłam, kiedy na początku zeszłego tygodnia odezwała się do mnie przedstawicielka firmy Markafoni.


W skrócie, napisała mi, że natknęła się na moją recenzję, która im się bardzo spodobała. Pochwaliła mnie za wiedzę na temat ich serwisu i poprosiła o adres, aby mogła przesłać mi mały upominek w ramach podziękowania.

Jak każdy, ja też jestem łasa na niespodzianki :D
Kurier przyjechał po dwóch dniach i wręczył mi paczkę z gadżetami oraz listem, w którym ponownie przeczytałam o tym, że firmie spodobała się moja recenzja.

Nie chodzi o to, co wysłali, natomiast powiem Wam szczerze, że byłam zaskoczona odzewem. Właściwie, nie musieli tego robić - recenzja już się pojawiła, nie była żadną ustawką, dostali ode mnie dobrą opinię. Mimo to zachowali się bardzo fajnie i z tego powodu jest mi naprawdę miło :)

smyczka, pamięć usb, dwie różne torby ekologiczne,
porcelanowy kubek termiczny (do pracy :) ) i list.

Teraz czekam jeszcze na moje zakupy, zrobione miesiąc temu. Mamy czas kupowania prezentów, więc każda okazja jest na wagę złota :)

Jeżeli nie wiecie, czym jest Markafoni, to zapraszam do obejrzenia recenzji.
W skrócie mogę napisać, że jest to sklep z markowymi rzeczami (od ciuchów i dodatków, przez kosmetyki, po pełne rtv agd), przecenionymi czasami nawet o 70%. Dla przykładu, kozaki jesienne które normalnie kosztowały 600zł, ja kupiłam za trochę ponad 200zł. Na tegorocznych prezentach świątecznych zaoszczędziłam już też ok. 200zł. Polecam Wam ten sklep jak najbardziej. Jest sprawdzony i jak robię u nich zakupy od 2 lat, tak nigdy jeszcze nie miałam żadnego problemu.

Aasieek bloguje

Komentarze

Prześlij komentarz

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Popularne posty