Wielkanocny manicure

kwietnia 06, 2012
W domu czuć zapach pieczonych ciast, jajka pomalowane, więc czas na małą zmianę paznokciową również! :)

Tym razem prezentuję Wam pastelowe, wielkanocne zajączki, która bardzo pozytywnie mi się kojarzą. Czuję się wiosennie mimo, że zima powróciła na chwilę.
Takie odcienie bardzo fajnie się ze sobą komponują i mam nadzieję, że manicure Wam również do gustu przypadnie.

Wykonanie tego manicure jest bardzo proste, o czym możecie się przekonać oglądając tutorial, jaki zamieściłam poniżej.
Tam też zobaczycie, jakich lakierów użyłam do wykonania tego dzieła :D












Korzystając z okazji..
Wesołych Świąt! Smacznego jaja, szalonego zajączka, ale przede wszystkim ciepłej, rodzinnej atmosfery :)



11 komentarzy:

  1. oooo super pomysł, akurat w ostatnim poście opisałam niebieski lakier i może nim wykombinuję jakiegoś królika, ale chyba zbyt ciemny jak na takie wesołe pisankwe kolory:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pazurki :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł !!! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pastele:)
    zapraszam do siebie
    http://love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolorki i bez prześwietleń, więc rewelka.

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.