Mój pierwszy BlogBox!

czerwca 28, 2012
Cześć Dziewczyny!

Dawno mnie tu nie było, oj dawno. Koniec maja i czerwiec to były dla mnie bardzo ciężkie tygodnie. Same nieszczęścia, brak organizacji i sesja oczywiście.
Jednak powracam z nowym materiałem. Jeszcze muszę znaleźć wenę do kręcenia filmików. Jak i to mi się uda, to uznam, że już jest wszystko w porządku ;)

W czerwcu odbyła się kolejna edycja BlogBoxa. Jeżeli jeszcze nie wiecie o co chodzi, to zapraszam na stronę organizatorki - Obsession - która sprawuje nad wszystkim pieczę :) W tym miejscu należą się Kasi wielkie podziękowania :)

Mój BlogBox przybył do mnie aż z Tychów! Złożyła go dla mnie Madzia. Dziękuję Ci Kochana. Już Ci zresztą pisałam, że jestem zachwycona zawartością, ale muszę wyrazić swoją jeszcze raz :))
W pierwszy momencie, po odpakowaniu paczki, zauważyłam piękne pudełko! Wygląda ono po prostu fenomenalnie! Już zaplanowałam, co do niego włożę. Na pewno będzie stało na mojej toaletce :)


Po otwarciu było tylko lepiej :) Kiedy otworzyłam swojego boxa, po pokoju rozniósł się zapach wanilii. Okazało się , że w środku poupychane były waniliowe serduszka (to są mydełka, prawda?:D)
Na początku zauważyłam balsam, na który się czaiłam, przekonana reklamą z Edzią Górniak ;) Soraya, Piękne Ciało Celebrity, Balsam do ciała rozświetlająco-nawilżający z drobinkami. Uwielbiam takie produkty na lato.
W pudełku znalazłam również łagodzącą Maskę Kompres 4D Dermo pHarma+, lakier do paznokci Bell, Air Flow nr 711, balsam do ust, Perky Peach w bajeranckim opakowaniu :) oraz miniaturkę balsamu brązującego Cztery Pory Roku, Perfect Body. Znalazło się również małe, czekoladowe co nieco :)
Do wszystkiego dołączony był krótki, sympatyczny liścik :)




Jestem wielką fanką pudełek w każdym wydaniu. Podoba mi się ta inicjatywa i na pewno w przyszłości ponownie wezmę w niej udział, jeżeli będą organizowane kolejne edycje :)
GlossyBox powoli mi się nudzi, ze względu na małą różnorodność kosmetyków, a taki BlogBox jest zawsze dużą niewiadomą i niespodzianką :)

Jeżeli zastanawiacie się jakie pudełeczko ja stworzyłam, to zapraszam na bloga Asi :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczka :-) Mam jeden lakier z tej serii Bell i jest on jednym z moich ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna akcja:) byc moze wezme udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  3. BlogBox to chyba najfajniejsze boxy w sieci ;). Chyba i ja w następnej edycji wezmę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemny box :> a opakowanie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne pudełeczko a całość interesującą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie urocze, sama planowałam zapakować swojego boxa w identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor lakieru jest przepiękny! :)) Zapraszam do mnie:

    http://lifewithtwofaces.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka to mydełka, taak ;) Ogromnie się cieszę, że choć w pewnym stopniu trafiłam z kosmetykami i sprawiłam Ci nimi radość :*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pudełko :)

    swoją drogą bardzo tu u Ciebie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie super! nie wiedziałam o istnieniu blogboxa

    OdpowiedzUsuń
  11. blogbox zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.