Recenzja: Bourjois, Healthy Mix, Owocowy podkład rozświetlający

marca 27, 2012

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją.

Podkład to jeden z najważniejszych kosmetyków do makijażu. Ponieważ używamy go praktycznie codziennie, musi być idealnie dobrany do naszych potrzeb. Jest on swego rodzaju bazą dla reszty makijażu, więc najlepiej, jeżeli całkowicie zgra się z naszą cerą.

Po zużyciu dwóch opakowań poprzedniego podkładu, naszła mnie ochota na wypróbowanie czegoś nowego. Wybór padł na bardzo popularny w ostatnim czasie, podkład Healthy Mix, Bourjois. Podkład zakupiłam w Rossmannie, za ok. 56zł. Mój odcień to nr 51, Light Vanilla.

Słyszałam o tym produkcie bardzo dużo pozytywnych opinii, dlatego zdecydowałam się sprawdzić go na sobie.


Wyjątkowość tego podkładu polega na jego składnikach. Najogólniej mówiąc, jest to podkład owocowy. Zawiera on wyciąg z moreli, melona, jabłek i imbiru. Morela nadaje naszej skórze blasku, melon nawilża, jabłko jest świetnym przeciwutleniaczem, a imbir ma działanie odświeżające.

Producent obiecuje, że ten beztłuszczowy, nawilżający podkład może być stosowany przy każdej cerze, ale po opiniach zebranych z internetu i po własnych doświadczeniach, mogę stwierdzić, że kosmetyk ten bardziej jednak przypasuje osobom z cerą suchą. W przypadku cery tłustej lub mieszanej, może powodować nadmierne świecenie się. Moja cera sucha bardzo polubiła ten produkt. Nie było mowy o widocznych suchych skórkach na twarzy i dodatkowo przez cały dzień skóra była ładnie nawilżona.

Healthy Mix ma rozświetlać naszą cerę. Zazwyczaj bardzo uważam na produkty rozświetlające, ponieważ często zawierają one drobinki, które nie wyglądają zbyt ciekawie na skórze. Ten podkład jednak nie zawiera żadnych drobinek. Daje on naturalne, satynowe wykończenie.

Dzięki zawartości przeciwutleniaczy, podkład ten ma polepszać stan naszej skóry. Nie wiem czy jest to siła perswazji,  ale faktycznie moja cera wygląda ostatnio lepiej. Na to jednak może się składać wiele czynników i nie odważę się przypisać tego temu podkładowi. Poza tym nie kupuję takich produktów dla specjalnej  pielęgnacji mojej skóry i wcale tego od nich nie oczekuję.

Ten podkład ma średnie krycie. Dla osób bardziej potrzebujących może nie być ono wystarczające. Nie ma jednak problemu z nałożeniem kolejnej warstwy produktu - w tym wypadku trudno jest osiągnąć efekt maski. Każda kolejna warstwa tego podkładu, daje dodatkowe krycie. Jednak nie wiem, czy warto jest męczyć skórę tyloma warstwami produktu. Jeżeli mamy więcej do zakrycia, to lepiej zdecydować się na podkład, który jest przeznaczony dla problematycznej cery.

Producent obiecuje, że podkład utrzyma się na naszej skórze przez 16 godzin. Ciężko jest mi to ocenić, ponieważ ja tak długo nie noszę makijażu i zazwyczaj po pracy szybko go zmywam. Ponieważ jednak niektóre produkty tego typu nie potrafią wytrzymać na mojej skórze nawet 8h, mogę Was zapewnić, że po powrocie do domu, moja skóra jest nadal nawilżona, ładnie rozświetlona i generalnie zdrowo wygląda.


Healthy Mix ma bardzo przyjemny, owocowy zapach, ale na szczęście po nałożeniu go na skórę, dosyć szybko się on ulatnia. Kremowa formuła jest dosyć wodnista, ale dzięki temu nie ma problemu z nałożeniem podkładu na twarz. Używałam do tego pędzli, rąk, a nawet gąbeczki i za każdym razem podkład nakładał się rewelacyjnie.

W Polsce produkt ten jest dostępny w dość dużej gamie kolorystycznej (6 odcieni). Występuje on w plastikowej, mało ciekawej, buteleczce. Jego dużym atutem jest pompka, która świetnie zabezpiecza przed dostaniem się powietrza do środka, a dodatkowo pompuje odpowiednią ilość podkładu.

Skład: Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl GLutamate, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Panthenol, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Silica, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Mica, Iron Oxides, Ultramarines, Titanium Dioxide






















Reasumując, w tym momencie mogę śmiało stwierdzić, że jestem fanką tego produktu. Moja skóra bardzo go polubiła i w tym momencie nie wyobrażam sobie makijażu bez tego podkładu.
Jego cena może trochę odstraszać, jednak marka Bourjois nie przyzwyczaiła nas do tanich kosmetyków. Jestem pewna, że ten produkt jest dostępny w ciekawszych cenach na Allegro. Uważajcie jednak z takimi internetowymi zakupami - podkłady często są nieświeże lub przeterminowane!


Pozdrawiam Was ciepło,
Asiek




20 komentarzy:

  1. Ja się niestety z tym podkładem nie polubiłam. Kupiłam go od razu kiedy się pojawił, nie było jeszcze żadnych recenzji. Tak jak Ty miałam odcień 51 i niestety u mnie ciemniał i robił się pomarańczowy. Dokładnie tak samo zachowuje się u mnie z resztą nowy podkład Bourjois - 123 Perfect. Za to Flower Perfection jest dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na ten podkład już od dłuższego czasu. Teraz w Super Pharm (sic!) jest promocja na wszystkie produkty do makijażu -30%. Rozważę ten zakup :>.

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ulubiony na chwilę obecną podkład- pomimo tego, że mam cerę raczej tłustą :D Ale matuję strefę T w ciągu dnia pudrem czy bibułkami i jest ok :)
    Polecam polować na promocje w Rossmanie- ja tylko tak kupuję ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja. Nie skuszę się ale post super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest to póki co mój ulubieniec wśród podkładów, stosuje go już od dłuższego czasu, nie powiem , czasami go zdradzałam - ale z podkuloną głową wracałam ;) Również jestem posiadaczką cery suchej .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego podkładu podczas wiosny/lata i rzeczywiście nie sprawdza się na tłustej cerze (przynajmniej na mojej :)), bardzo szybko skóra się świeciła. Ogólnie podkład bardzo fajny, gdyby nie ten minus :D

    Lena x
    http://lenna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że on generalnie na lato się nie nadaje.. na taką pogodę jak jest teraz, jest ok , ale latem może spływać :)

      Usuń
  7. Z chęcią poznam Twoją odpowiedź na Tag siedem grzechów głównych

    http://iblackbeautybag.blogspot.com/2012/03/siedem-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bardzo lubie ten podklad :)chociaz zimną nawet odcien 51 jest za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam podkład bourjois ale 10 hours sleep effects. Odcieniem mi bardziej pasowal i tez byłam bardzo zadowolona. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten podkład, jest lekki i ślicznie pachnie :) Używam też Bourjois 10 hours sleep effects, ale tylko pod oczy w celu pokrycia sińców. HM jest lepiej kryjący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Whats up thiѕ is ѕomewhat of off topic but I was ωanting to know іf
    blogs use WYЅIWΥG eԁitors or if you haѵe tо manually сode with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!
    My website : extra money

    OdpowiedzUsuń
  12. Yеs! Fіnally ѕοmеonе ωrіtеs about business.
    Also visit my website ; easy money

    OdpowiedzUsuń
  13. It's very simple to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this article at this website.
    My web-site ... woodworkingadvice.net

    OdpowiedzUsuń
  14. It's difficult to find educated people about this topic, but you seem like you know what you're talκing about!
    Thanκs
    My site :: theregistrycleaners.net

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle jest ogromną zwolenniczką wszelkich produktów firmy Bourjois. Jeśli natomiast chodzi o podkłady, to o ile bardzo lubię Healthy Mix, mimo wszystko jeszcze bardziej odpowiada mi podkład Bio Detox. Jest niesamowicie delikatny i fenomenalnie wygładza skórę. Do tego znalazłam sklep internetowy, gdzie kosztuje on niecałe 25 zł (http://www.puderek.com.pl/pl/p/Bourjois-Bio-Detox-Organic-Foundation-Organiczny-podklad-matujacy-kolory/268). :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze kiedy czytam takie świetny recenzji to chcę pójść kupić wszystko bądź to podkład, krem przeciwzmarszczkowy, maseczki na twarz lub cokolwiek inne, tak mocno na mnie działa nawet porada(

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.