Z blogowych ciekawostek...

marca 29, 2012
Dzisiaj ciekawość wygrała i postanowiłam sprawdzić, w jaki sposób najczęściej odnajdujecie mojego bloga. Pośmiałam się ja, pośmiejcie się i Wy! :)

Wyszukiwania były różne. Charakterystyka wpisywanych słów daje dużo do myślenia. Okazuje się, że nie tylko ja mam nadzieję na to, że wujek Google zrozumie mnie bez słów! :)



konkretnie
jeden paznokieć na inny kolor
asia you tube paznokcie metoda gabeczkowa
loreal baza pod makijaż

zakupowo
retro diva kupic

filozoficznie
co oznacza jeden paznokieć pomalowany na inny kolor

powstańczo
no acta

trochę zaciągając
allegro lakiery do paznokcji z magnesem

nieskładnie
malowanie oaznokci na mietowo
co znaczy jeden paznokiec
dlaczego maluje się pierwszy i pierwszy palec u ręki innym kolorem

zastanawiająco
uszyj maskę ortodonta zdjecia

(po?)imprezowo
szalona imrezja urodzinowa


Na niektóre wyszukania miałabym świetne riposty! :D Chyba dobrze, że ja nie jestem wujkiem Google i wszyscy do mnie jakoś trafiliście :)))


7 komentarzy:

  1. oj tak, moi czytelnicy również trafiają do mnie po różnych dziwnych frazach wyszukiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahah :D
    bardzo ciekawe :) najbardziej podobają mi się te nieskładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie Cię znajdują ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. szalona imrezja urodzinowa widzę kacyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre! u mnie ktoś szukał instrukcji jak się całować ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.