Tag: 11 pytań

kwietnia 30, 2012
Cześć Dziewczyny!
Ale nam pogoda zrobiła niespodziankę :) Ja już się zdążyłam na słońcu spalić i mogę śmiało uznać, że pierwsze poparzenie w tym roku zaliczyłam ;-)

Nie jestem fanką tagów, ale kolejny raz łamię swoją zasadę dla fajnego pomysłu i biorę udział w zabawie :)

W tym momencie w blogosferze jest moda na tag 11 pytań. Osobą tagująca podaje 11 pytań, na które otagowane osoby muszą odpowiedzieć i to tak sobie krąży.


Mnie otagowała Ewelina.


® Werdok
1. Jaki jest Twój ulubiony, niezbędny kosmetyk? Spróbuj wskazać jeden.
Zawsze i wszędzie - cokolwiek do ust. Nieważne jak licho tego dnia wyglądam, błyszczyk/szminka/balsam na ustach dodają twarzy wyrazu i zdrowiej dzięki temu wyglądam.

2. Twój największy kosmetyczny niewypał to...? 
W ostatnim czasie chyba krem BB z Garniera. Największy, ponieważ miałam naprawdę dużą nadzieję na to, że produkt okaże się fajnym zastępstwem dla podkładu. Niestety, kolejny krem tonujący mnie nie interesuje ;)

3. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam swojej ulubionej marki, aczkolwiek nigdy jeszcze nie zawiodłam się na produkcie z Clinique.

4. Czy wybierasz produkty firm, które nie testują na zwierzętach?
Staram się wyszukiwać takie produkty, ale prawdą jest, że nadal giną one w gąszczu kosmetyków bez zielonego króliczka na opakowaniu.

5. Czy kupiłaś kiedykolwiek jakiś produkt tylko dlatego, że był na niego 'szał', jeśli tak, to co to było? 
Tak, kupiłam i po tygodniu wyrzuciłam :P Lakier pękający to jest moim zdaniem totalna modowa porażka. Nie odważyłam się z tym wyjść do ludzi ;)

6. Czy stosowałaś, stosujesz kosmetyki naturalne? Jeśli tak, to czy masz jakiś ulubiony? 
Naturalne kosmetyki to must have! Moim ostatnim ulubieńcem jest peeling do ciała Moringa z The Body Shop :)

7. Kosmetyk, który kupiłaś więcej niż 2-3 razy to...?
Żel do mycia twarzy, Clinique, typ 2; Płyn Micelarny z Bourjois; Szampon Pantene, Aqua Light :)

8. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Co tydzień inny. W tym momencie celuję w pastele - fiolety, mięty i morele :)

9. Jakie są Twoje 'pozablogowe' zainteresowania?
Moja dziedzina to projektowanie stron internetowych i programowanie. W tym czuję się najmocniejsza :)

10. Czy masz jakieś zwierzątko? 
Do tej pory mam w pamięci mojego ukochanego boksera, którego ciężko będzie zastąpić :)

11. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Podoba mi się do jakich rozmiarów urosła urodowa blogosfera i postanowiłam dołączyć do tego zacnego grona :) Poza tym od zawsze posiadałam bloga, lubiłam pisać.



Tradycyjnie taguję każdą osobę, chętną do wzięcia udziału w zabawie! :)
Możecie również odpowiadać w komentarzach! :)

Moje pytania do Was:

  1. Gdybyś miała zabrać na bezludną jeden kosmetyk, co by to było?
  2. Czego w swojej kolekcji kosmetycznej masz najwięcej?
  3. Jaki kosmetyk zasłużył u Ciebie na miano Prawdziwego Kosmetyku Wszechczasów?
  4. Kosmetyki drogeryjne, apteczne czy High End?
  5. Jaki jest najdroższy kosmetyk w Twojej kolekcji?
  6. Czy zdarza Ci się kupować kosmetyki pod wpływem recenzji blogowych?
  7. Jak długo wykonujesz swój codzienny makijaż?
  8. Czy dostosowujesz swój makijaż i manicure do panującej mody?
  9. Ile czasu poświęcasz na pielęgnację swoich włosów?
  10. Twoja ulubiona, sprawdzona marka kosmetyczna?
  11. Skąd czerpiesz inspiracje dla swojego bloga?


Zasady TAGu:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


2 komentarze:

  1. 1. TUSZ DO RZĘS! :D
    2. oczywiście, że lakierów do paznokci :D
    3. hmmmm chyba jeszcze takiego nie mam.
    4. różne, rózne, rózne
    5. w sumie to chyba nie mam drogich kosmetyków.
    6. tak tak tak (nie)stety
    7. ok 20 min
    8. nie, zawsze to na co mam ochotę :)
    9. jakieś 2-3minuty dziennie
    10. dużo lubię, ale wiadomo wszędzie trafi się bubel. Ziaja, avon, inglot, wibo,
    11. z innych blogów, z nastroju, pogody, oraz moich zakupów :D

    Też brałąm udział w tym tagu, chyba jeden z najlepszych jakie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  2. blogosfera to jest moc ostatnimi czasy,fajnie,ze tez tu jestes :) ps. dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo mi sie u Ciebie podoba,mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.