Alterra, żel pod prysznic Kwiat Neroli i Bambus

października 19, 2012
Chciałabym zaprezentować Wam kolejny produkt marki Alterra - żel pod prysznic Kwiat Neroli i Bambus. Nazwa brzmi co najmniej fantazyjnie, ale pozwala wierzyć że użycie tego produktu będzie niezapomnianym przeżyciem.

Bardzo lubię kwiatowe zapachy, a te połączone z zapachem bambusa stanowią naprawdę udane połączenie. Tym razem taka mieszanka również przyniosła fajny efekt. Żel przez to jest bardzo odświeżający i idealnie nadaje się na poranny prysznic. Co mi się również podoba to moc zapachu, który roznosi się po całym pomieszczeniu, a także zostaje na skórze.

Sam produkt jest dosyć gęsty i czasami mam wrażenie, że mało wydajny, ale z drugiej strony opakowanie dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Żel pozbawiony jest wszelkich ulepszaczy SLS, więc z początku obawiałam się czy będzie on się pienił. Tutaj zaobserwowałam pewną zależność. Na zwykłej gąbce piana była dość mocna, ale już na mojej ulubionej roślinnej myjce żel się nie sprawdził. Miałam wrażenie, że moja luffa go po prostu pochłonęła.

Jeden z najważniejszych testów żeli pod prysznic - skuteczność w zderzeniu z antyperspirantem. W tej próbie produkt sprawdził się bardzo dobrze. Skóra była oczyszczona i mogła swobodnie oddychać.

Dużym plusem produktu, jak i marki Alterra, jest skład kosmetyku. Ponownie, jak w przypadku szamponu do włosów,  mamy do czynienia z  bezpiecznymi, naturalnymi i organicznymi składnikami.Tego żelu możemy używać bez obaw. W składzie widnieje alkohol, który potrafi podrażniać i wysuszać skórę, ale nie miałam takich doświadczeń i nie mogę się w tej kwestii wypowiedzieć.

Jak podaje producent: Alterra żel pod prysznic Kwiat Neroli i Bambus: nie tylko łagodnie pielęgnuje skórę w czasie kąpieli, ale również rozpieszcza zmysły lekko owocowym zapachem egzotycznego kwiatu neroli i odżywczego bambusa. Żel posiada lekką konsystencję, dzięki czemu z łatwością rozprowadza się go na ciele. Jego systematyczne stosowanie powoduje, że skóra staje się wyraźnie
gładka i miękka w dotyku. Co istotne - kosmetyk nie zawiera syntetycznych barwników, substancji konserwujących oraz silikonów i parafiny.

Mimo regularnego stosowania, nie zauważyłam specjalnego wpływu żelu na moją skórę, ale nadal jest to dobra (i stosunkowo tania!) opcja do codziennej pielęgnacji.

Produkt dostępny jest w drogeriach Rossmann.
Cena: 7,99 zł/ 250 ml

1 komentarz:

  1. zachęciłaś mnie :) rozejrzę się przy następnej wizycie w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.